Menu Close

Informacija lengvai suprantama kalba apie vaikų darželį

 

INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA APIE  VAIKŲ DARŽELĮ

 

Kas yra Šėtos socialinio ugdymo centro darželis (ŠSUC)?
Šėtos socialinio ugdymo centro darželis (ŠSUC).

Čia mokosi vaikai, kol jie išeina mokytis į mokyklą.
Toliau Šėtos socialinio ugdymo centro darželį (ŠSUC) vadinsime Darželiu.
Kokio amžiaus vaikai gali lankyti Darželį?
Darželį lanko:

  • 2 metų vaikai,
  • 3 metų vaikai,
  • 4 metų vaikai,
  • 5 metų vaikai,
  • 6 metų vaikai,
  • 7 metų vaikai.

Darželį gali lankyti 35 vaikai.

Darželyje yra:
1 lopšelio grupė – šią grupę lanko vaikai nuo 2 iki 4 metų.
1 mišri ikimokyklinė / priešmokyklinė grupė – šią grupę lanko vaikai nuo 5 iki 7 metų.

Ką vaikai veikia darželyje?
Vaikai darželyje mokosi:

  • žaisti,
  • sportuoti,
  • dainuoti,
  • vaidinti,
  • piešti,
  • skaičiuoti,
  • pažinti raides.
Kokie žmonės dirba darželyje?
Darželyje dirba:

  • mokytojai,
  • kiti darbuotojai, pavyzdžiui, mokinio padėjėjas.
Ką vaikai valgo Darželyje?
Darželyje vaikai valgo:

  • pusryčius,
  • pietus,
  • vakarienę.
Ką reikia sudėti vaikui į Darželį?
Darželyje vaikas turi turėti patogią avalynę vaikščioti grupėje.

Spintelėje vaikas turi turėti atsarginius rūbus:

  • kelnes,
  • marškinėlius,
  • kelnaites,
  • kojines,
  • pižamą.
Kur galiu sužinoti daugiau informacijos apie Darželį?
Daugiau apie darželį galite sužinoti internete. Paspauskite tekstą apačioje:

https://www.ssuc.lt/paslaugos/svietimo-paslaugos/Tada Jums atsidarys internetinis puslapis.
Šiame puslapyje galėsite paskaityti informaciją apie Darželį.
Kaip galima atvesti vaiką į darželį?
Jeigu Jūs norite atvesti vaiką į Darželį, Jūs turite pateikti prašymą.

Prašymas yra dokumentas.
Prašymą galite pateikti internete.
Prašyme turėsite parašyti, kad Jūs norite, kad Jūsų vaikas lankytų Darželį.
Prisijungti prie interneto puslapio ir parašyti prašymą galite, jeigu paspausite tekstą apačioje:
https://new.registruok.lt/registration/municipality/home/26/1
Jeigu turite klausimų, skambinkite telefonu:
+370 347 35316
Koks yra Darželio darbo laikas?
Darželio darbo laikas kasdien toks pat:

  • Pirmadienis – penktadienis
  • nuo 7:30 valandos iki 17:30 valandos.
Koks Darželio adresas?
Darželio adresas yra Ramygalos g. 34a, Šėta, Kėdainių r., Lietuva.     
 
Jeigu turite klausimų, galite parašyti elektroninį laišką. Darželio elektroninio pašto adresas yra:

setos.soc-centras@kedainiai.lt


 

Informacija atnaujinta: 2026-06-19

Skip to content