Menu Close

Informacija lengvai suprantama kalba apie globos namus

INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA APIE  GLOBOS NAMUS

 

Kas mes esame?

Šėtos socialinis ir ugdymo centras yra senelių globos namai ir vaikų darželis. 

Koks mūsų adresas?

Ramygalos g. 34a, Šėta, Kėdainių r.

Kaip su mumis susisiekti?

Telefonu:

+370 347 35316

Elektroniniu paštu:

setos.soc-centras@kedainiai.lt

Koks mūsų darbo laikas?

  • nuo pirmadienio iki ketvirtadienio

    8.00 val. – 16.45 val.

  • penktadienį

    8.00 val. – 15.30 val.

  • pietų pertrauka

    12.00 val. – 12.30 val.

Apie mus:

Mūsų tikslas – suteikti senyvo amžiaus žmonėms globą, priežiūrą ir saugumą. Globos namuose gali gyventi 40 gyventojų. 

Seneliais rūpinasi:

  • Slaugytojos – rūpinasi gyventojų sveikata. 
  • Slaugytojų padėjėjos ir individualios priežiūros darbuotojos – rūpinasi gyventojų higiena ir buitimi.
  • Kineziterapeutas – veda sporto užsiėmimus.
  • Socialinis darbuotojas – įvertina gyventojo poreikius ir sudaro pagalbos planą.
  • Užimtumo specialistas – rūpinasi gyventojų laisvalaikiu.
Kas pas mus gali gyventi?

Senyvo amžiaus ir negalią turintys Kėdainių rajono gyventojai.

Kaip apsigyventi pas mus?

Nuvykite į Kėdainių bendruomenės socialinį centrą adresu P. Lukšio g. 16, Kėdainiai arba skambinkite telefonu +37065779413

Kiek reikės mokėti už gyvenimą globos namuose?

80 procentų gaunamų pajamų.

Gyventojų lankymas:

Norint aplankyti gyventoją paskambinkite telefonu +37065506150 arba +37062027856


 

Informacija atnaujinta: 2026-06-19

Skip to content